Kvalitetspolitik
At imødekomme vores kunders ønsker og levere tjenester af højeste kvalitet er et af vores vigtigste konkurrenceformer. DITEC® arbejder derfor konstant med at implementere den nyeste teknologi og uddanne vores medarbejdere for at sikre et slutresultat af højeste kvalitet. Vores kunders forventninger skal altid imødekommes og helst overgås.
Systemgarantierne vi giver til vores lakbeskyttelsesbehandlinger er en måde hvorpå vi tydeligt kan vise vores kunder, at vi står for en kvalitet som kan leve op til.
Med fokus på kvalitet
DITEC® står for høj kvalitet og alle DITEC® center skal stræbe efter kvalitet i alle dele af deres arbejde. Vi har sat en række kvalitetsmål op, som får vores kunder til at føle, at de får den samme service og behandling på DITEC® overalt.
Kvalitetskontrol
Når arbejdet er udført, laver vi en afsluttende inspektion for at sikre, at alle bestilte ydelser er udført, og at de opfylder kundernes krav.
Levering
Vi sørger for, at de aftalte ydelser er afsluttet til tiden. Hvis arbejdet kræver en ekstra indsats og mere tid end aftalt, kontaktes kunden i god tid for at aftale en ny leveringstid.
Kompetence
Vi har veluddannede medarbejdere med de nødvendige færdigheder, der kræves for at udføre ydelserne med optimale resultater. Efteruddannelse sker kontinuerligt for at lære nye produkter og metoder.
Service
Vi sætter kunden i fokus og er opmærksomme på kundens behov og ønsker. I tilfælde af uoverensstemmelse under forløbet, løses dette sammen med kunden så hurtigt som muligt.
Faciliteter
Vores faciliteter er hensigtsmæssige og repræsentative for virksomheden. De er rene, velholdte og afspejler vores høje kvalitet.